Matematika nije učenje formula napamet, nego rešavanje stvarnih problema. Korišćenjem primera i problema iz svakodnevnog života i povezivanjem sa određenim računskim operacijama razvija se strast prema rešavanju problema, razvoju memorije i koncentracije.
“Ne ljuti se čoveče” za vežbanje matematike?! Igrajte se sa decom i istovremeno vežbajte jednačine.
KRETANJE PIJUNA SE ODVIJA PO SLEDEĆIM PRAVILIMA:
- Ako je vrednost izraza pozitivna, igrač se kreće ka cilju.
- Ako je vrednost izraza negativna, igrač se kreće unazad, ka startu.
- Igrač se pomera za onoliko polja koliko je apsolutna vrednost izraza.
- Ako je vrednost izraza nula, igrač se ne pomera.
Pobeđuje igrač koji prvi stigne na cilj.
Takmičari se menjaju.
Pobeđuje igrač koji prvi stigne na cilj
Mi ovu igru često uvodimo u čas matematike, jer je odličan način da se reši veliki broj zadataka kroz igru i zabavu.